viernes, 4 de noviembre de 2011

JORNADES D'ESPORTS ADAPTATS

Bon dia nens i nenes!!

Com l'any passat aquest any farem unes jornades d'esports adaptats a l'escola 25 de setembre. Aquí us enllaço tota la documentació i explicació de l'activitat i us mostraré un parell de videos del que farem aquell dia.

Espero la vostre participació, l'any passat van ser molt divertides tot i el mal temps els nens i nenes que van participar s'ho van passar d'allo més bé.
Basquet en cadira de rodes

Boccia

Goalball

8 comentarios:

  1. Miquel jo intentare a puntarme perque serà molt divertit FINS DIVENDRES!

    ResponderEliminar
  2. al miguel i jo, la mariona ens han agradat molt els videos

    ResponderEliminar
  3. Hola Miquel!!!
    Com m'he apuntat a les Jornades d'Espots Adaptats tindre l'oportunitat de practicr aquests esports!

    Adeu i fins dissabte a les 10:00h!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Miquel el joc que m'agrada són GolBall i bàsquet amb cadira de rodes

    ResponderEliminar
  5. Hola Miquel!!!

    Som la Maria Salvatella i la Maria Paricio de 6B!!

    Els videos ens han semblant divertits i a la vegada dificils.

    Adeu!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Miquel el joc que m'agrada de golball que es molt divertit

    ResponderEliminar
  7. Man agradat molt els vidius que as penjat sobretot el de golball

    ResponderEliminar
  8. M'hagradat molt aquesta entradeta.

    ResponderEliminar